Arxiu Municipal
Què fem?
L'Arxiu Municipal de Palafrugell (AMP) és un equipament del Departament de Gestió Documental i Arxiu Municipal de l'Ajuntament de Palafrugell.
Aquest Departament és responsable de la gestió documental de l'Ajuntament, de la conservació i difusió dels fons i col·leccions patrimonials que custodia, i de la protecció i recuperació del patrimoni documental del municipi. També col·labora en activitats educatives i culturals que contribueixen a la divulgació d’aquest patrimoni.
A través de l'Arxiu Muncipal, s'ofereixen els serveis següents:
- Consulta dels documents (amb excepció dels que estan subjectes a restricció legal).
- Informació documental i bibliogràfica sobre temes locals.
- Assessorament en el tractament de la documentació.
- Atenció de visites col·lectives concertades.
A l'AMP trobareu el fons de l'Ajuntament, des de l'any 1115 fins a l'actualitat. A més, conserva fons d'institucions locals i d'associacions, fundacions, comerços, empreses, famílies i persones vinculades al municipi, a partir de l'any 1039.
També hi trobareu col·leccions de manuscrits, cartografia i plànols, imatges, gravats, impresos, documents sonors, pel·lícules i vídeos, així com les biblioteques antiga i auxiliar. En total, més de 160 fons i col·leccions.
Horari
- Del dimarts al divendres: de les 9 a les 14 h
- El dimarts a la tarda: de les 16 a les 19 h (del 15 de setembre al 15 de juny)
Contacte
- Plaça de l'Església, 8, 17200 Palafrugell
- 972 307 854
- Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Més informació
Cap de Departament
Jordi Gaitx MoltóPersonal
1 administratiu1 aux. administrativa
1 conserge