La Junta de Portaveus
La Junta de Portaveus és un òrgan col·legiat complementari de l'organització municipal, de caràcter deliberant i no resolutiu, integrat per l'Alcalde i els portaveus de cada un dels grups polítics municipals.
Es reuneix un cop al mes dintre dels tres dies immediatament anteriors a la celebració de cada ple municipal.
Les competències són:
- L'assessorament a l'Alcalde en qüestions relatives a l'ordre del dia de les sessions plenàries de caràcter ordinari i extraordinari.
- El coneixement previ dels assumptes d'especial transcendència per a la corporació.
- L'estudi, informe o consulta dels assumptes que l'Alcalde decideixi sotmetre a la seva consideració.
Josep Piferrer Puig
Primer Tinent d'Alcalde
Regidor delegat de Cultura i Festes i Policia Local
Regidor del nucli de Llofriu
President de la Junta de Govern Local
President de la Comissió informativa de Serveis a les Persones
Coordinador de l'Àmbit de Seguretat Ciutadana
Juli Fernández Iruela
Regidor
Vocal de la Comissió informativa d'Administració General, Economia i Hisenda
Vocal de la Comissió informativa d'Urbanisme
Alfons Rius i Ribalta
Regidor
Vocal de la Comissió informativa d'Administració General, Economia i Hisenda
Vocal de la Comissió informativa de Serveis a les Persones
Vocal de la Comissió informativa d'Urbanisme
Joan Farré Riera
Regidor
Vocal de la Comissió informativa d'Administració General, Economia i Hisenda
Vocal de la Comissió informativa de Serveis a les Persones
Vocal de la Comissió informativa d'Urbanisme
Josep Rovira i Jofre