Atenció Ciutadana
Què fem?
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Palafrugell està formada per un equip de persones, amb 4 punts d'atenció personalitzada, que treballa per facilitar i simplificar la gestió dels tràmits municipals i que té com a missió:
- Atendre les demandes d'informació sobre la ciutat i l'activitat municipal
- Informar sobre els tràmits i gestions
- Facilitar la presentació de documents adreçats a altres administracions i els impresos necessaris
- Registrar documentació que arribi en paper
- Lliurar a la ciutadania el certificat digital idCAT
- Gestionar queixes, suggeriments i avisos
- Lliurar les notificacions adreçades als ciutadans
Drets de la ciutadania
- A ser atesos amb eficàcia, eficiència i celeritat, i també amb respecte
- A tenir garantida la confidencialitat de les dades lliurades segons la normativa de protecció de dades
- A obtenir informacions clares, certes i completes
- A ser assessorat sobre els tràmits i requisits necessaris per a les seves actuacions davant l'Ajuntament
- A conèixer la identitat del personal municipal responsable de la tramitació de les seves gestions
- A obtenir un comprovant de la documentació que es presenti
- A no haver de presentar documents que ja es troben en poder de l'Ajuntament o documents que hagin de ser emesos pels serveis municipals
- A conèixer l'estat de la tramitació dels procediments en els què el ciutadà tingui un interès legítim
- A presentar queixes i suggeriments relatius als serveis municipals o la ciutat, ja sigui de forma presencial o a través del web municipal
- A ser consultats periòdicament sobre la seva percepció de la qualitat dels serveis d'atenció ciutadana
Responsabilitats de la ciutadania
- De fer un ús correcte de les instal·lacions i serveis
- De tenir una actitud de respecte envers la resta de persones usuàries del servei
- De respectar els horaris del servei i els horaris o terminis fixats per a convocatòries o citacions
- De facilitar de forma correcta les dades d'identificació personal
- D'assegurar-se de llegir i comprendre allò que signa
- De respectar l'ordre i els criteris d'atenció ciutadana
- De respectar la dignitat personal i professional del personal municipal
- De comunicar la modificació de dades personals que puguin afectar a la prestació d'un servei o les relatives a un procediment
Horari
- Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 8.30 a 13.00 h
- Dimarts, de 8.30 a 18 h (excepte Setmana Santa, juliol, agost i Nadal, que serà fins a les 13.00 h)
- Per ser atès/a els dimarts a la tarda, a partir de les 13.00h, cal demanar cita prèvia
Contacte
- Plaça de l'Església, 8, 17200 Palafrugell
- 972 613 100
- Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Més informació
Cap d'Àrea
Lídia González RamosPersonal
1 coordinadora OAC6 tramitadors OAC
1 notificadora
1 gestor de serveis TIC