Judit Zaragoza Llirinós
3a Tinenta d'alcalde, Règim interior, Serveis jurídics, Contractació, Activitats, Seguretat ciutadana
Riudarenes (Girona), 1969. Casada amb tres fills. Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona (1993). Postgrau en Dret Immobiliari i Urbanístic per la Universitat Pompeu Fabra (1998). Advocada en exercici amb despatx propi des des de 1993. Va començar a residir a Palafrugell l'any 1995.
Dins de l'àmbit associatiu ha estat membre d'una associació de pares i mares d’escola durant molts anys com a secretària de l'AMPA.
De 2011 a 2019 va ser regidora a l'Ajuntament de Palafrugell. Durant el mandat 2011-1015 va ser regidora responsable de Règim Interior, Administració General i Activitats. Durant el mandat 2015-2019 va ser regidora de Govern fins el juny del 2017 i des de juliol del 2017 fins a juny del 2019 regidora a l'oposició. Des del 17 de juny del 2023 torna a ser regidora de Règim Interior, Serveis Jurídics, Contractació i Activitats. També és consellera al Consell Comarcal del Baix Empordà des de juliol del 2023, a l'oposició.
Delegacions
Règim Interior: La delegació comprèn, bàsicament, les funcions de Secretaria (gestió dels recursos humans, gestió dels òrgans col·legiats de la Corporació i gestió d'expedients d’aprovació d'ordenances i reglaments), l'atenció ciutadana, l'impuls d'estratègies i avaluació de l'administració de l'Ajuntament, així com la seva estructura i dimensionament, organització, funcionament, coordinació i desenvolupament de l’administració electrònica, la formació i la gestió de personal. Arxiu Municipal, la gestió de la documentació de l'Ajuntament de Palafrugell i els fons que conserva, participa en la protecció i recuperació del patrimoni documental del municipi.
Serveis Jurídics: La delegació comprèn, bàsicament, l'assessorament jurídic de les diverses àrees de l'Ajuntament, la representació i la defensa jurídica de la Corporació, la responsabilitat patrimonial de la Corporació i les llicències de taxi.
Contractació: La delegació comprèn els actes de planificació, impuls i gestió de la matèria i particularment aquells aspectes relacionats amb la contractació municipal, així com amb el patrimoni municipal (llevat de la part delegada als regidors/es).
Activitats: La delegació comprèn, bàsicament, la tramitació d'expedients per la intervenció i control posterior de les activitats incloses a la normativa vigent, atenció de queixes sobre molèsties originades per les activitats en relació al soroll, vibracions, calor, olor i electromagnetisme, actes d'inspecció, consulta de tipus tècnic al respecte de la tramitació d'expedients o informació tècnica de les activitats.
Seguretat ciutadana: Comprèn els actes de planificació, impuls i gestió de la matèria i particularment aquells aspectes relacionats amb la gestió del servei de la Policia Local i les polítiques de protecció civil.
Contacte
- Horari: Prèvia concertació
- Telèfon: 972 613 100
- a/e: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.