Judit Zaragoza Llirinós
Règim interior, Serveis jurídics, Contractació, Activitats
Riudarenes (Girona), 1969. Casada amb tres fills. Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona (1993). Postgrau en Dret Immobiliari i Urbanístic per la Universitat Pompeu Fabra (1998). Advocada en exercici amb despatx propi des des de 1993. Va començar a residir a Palafrugell l'any 1995.
Dins de l'àmbit associatiu ha estat membre d'una associació de pares i mares d’escola durant molts anys com a secretària de l'AMPA.
De 2011 a 2019 va ser regidora a l'Ajuntament de Palafrugell. Durant el mandat 2011-1015 va ser regidora responsable de Règim Interior, Administració General i Activitats. Durant el mandat 2015-2019 va ser regidora de Govern fins el juny del 2017 i des de juliol del 2017 fins a juny del 2019 regidora a l'oposició. Des del 17 de juny del 2023 torna a ser regidora de Règim Interior, Serveis Jurídics, Contractació i Activitats. També és consellera al Consell Comarcal del Baix Empordà des de juliol del 2023, a l'oposició.
Delegacions
Règim Interior: La delegació comprèn, bàsicament, les funcions de Secretaria (gestió dels recursos humans, gestió dels òrgans col·legiats de la Corporació i gestió d'expedients d’aprovació d'ordenances i reglaments), l'atenció ciutadana, l'impuls d'estratègies i avaluació de l'administració de l'Ajuntament, així com la seva estructura i dimensionament, organització, funcionament, coordinació i desenvolupament de l’administració electrònica, la formació i la gestió de personal. Arxiu Municipal, la gestió de la documentació de l'Ajuntament de Palafrugell i els fons que conserva, participa en la protecció i recuperació del patrimoni documental del municipi.
Serveis Jurídics: La delegació comprèn, bàsicament, l'assessorament jurídic de les diverses àrees de l'Ajuntament, la representació i la defensa jurídica de la Corporació, la responsabilitat patrimonial de la Corporació i les llicències de taxi.
Contractació: La delegació comprèn els actes de planificació, impuls i gestió de la matèria i particularment aquells aspectes relacionats amb la contractació municipal, així com amb el patrimoni municipal (llevat de la part delegada als regidors/es).
Activitats: La delegació comprèn, bàsicament, la tramitació d'expedients per la intervenció i control posterior de les activitats incloses a la normativa vigent, atenció de queixes sobre molèsties originades per les activitats en relació al soroll, vibracions, calor, olor i electromagnetisme, actes d'inspecció, consulta de tipus tècnic al respecte de la tramitació d'expedients o informació tècnica de les activitats.
Contacte
- Horari: Prèvia concertació
- Telèfon: 972 613 100
- a/e: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.