Organització i Recursos Humans
Què fem?
Aquestes funcions formen part de l'Àrea de Secretaria. Des d'Organització i Recursos Humans es treball en dos grans blocs. Un que té a veure amb aspectes més organitzatius i de planificació estratègica, i l'altre està relacionat amb la gestió i administració diària dels personal al servei de l'Ajuntament de Palafrugell. Les tasques que es duen a terme en cada un d'aquests blocs de treball, són:
Organització
- Planificació de RH: oferta d'ocupació pública, organigrama, plantilla i relació de llocs de treball
- Redacció de protocols (que facilitin l'abordatge de diverses situacions i garanteixin un procés transparent)
- Millora de processos de treball: desenvolupament d'equips. Suport a les diferents àrees i equips de treball
- Processos de canvi organitzatius
- Desenvolupament de persones (formació, gestió del coneixement)
Gestió de personal
- Selecció de personal i gestió de borses de treball
- Gestió del temps de presència i d'absències
- Manteniment, actualització i millora de les eines de gestió
- Relacions laborals
- Confecció de nòmina dels empleats públics i dels regidors de la corporació
Horari
- De dilluns a divendres, de 9 a 13.30 h
Contacte
- Carrer de Cervantes, 16, 17200 Palafrugell
- 972 613 100
- Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Més informació
Cap d'Àrea
Sílvia Esteva LlenasPersonal
2 tècniques en recursos humans3 administratives
1 auxiliar administrativa