Les Comissions informatives
Les Comissions Informatives són òrgans col·legiats necessaris de l'organització municipal, integrats exclusivament per membres de la Corporació, que tenen caràcter deliberant i no resolutiu. Les Comissions Informatives podran ser de caràcter permanent o de caràcter especial.
Es reuneixen un cop al mes, la setmana abans del ple municipal. Les Comissions Informatives, dintre dels seus respectius àmbits sectorials d'actuació, ostenten les atribucions següents:
- L'estudi, informe o consulta dels assumptes la competència dels quals correspongui al Ple.
- El seguiment de la gestió de l'Alcalde, de la Junta de Govern Local i dels regidors i regidores que ostenten delegacions, sense perjudici de les competències de control que correspon al Ple.
- L'estudi, informe o consulta dels assumptes que l'Alcalde, la Junta de Govern Local, el Ple i els regidors i regidores que ostentin delegacions, decideixin sotmetre a la seva consideració.
- Servir de marc per a que els regidors i regidores puguin sol·licitar informació relacionada amb el seu àmbit sectorial, que se'ls haurà de facilitar pel seu President en els termes i amb els límits establerts a aquest Reglament, i per que aquest informi periòdicament sobre els trets principals de la seva gestió.