Palafrugell celebra la Diada Nacional de Catalunya amb cultura popular, cercavila i sardanes
• La jornada de l’11 de setembre oferirà cultura popular, cercavila de Gegants, hissada de la senyera, sardanes i aperitiu popular a Plaça Nova i als Jardins de Can Bech
Palafrugell celebrarà aquest divendres, 11 de setembre, la Diada Nacional de Catalunya amb una jornada dedicada a la cultura popular i tradicional. Les activitats, totes de caràcter gratuït, es concentraran a Plaça Nova i als Jardins de Can Bech al llarg del matí.
La programació començarà a les 10 hores a Plaça Nova amb l’actuació de l’Esbart Fontcoberta de Banyoles i de l’Esbart Mestre Sirés de Palafrugell. Les dues formacions oferiran una mostra de dansa tradicional catalana.
A les 11.30 hores tindrà lloc la cercavila dels Gegants de Palafrugell, que recorrerà els carrers del municipi i contribuirà a donar un ambient festiu i tradicional a la celebració.
La jornada continuarà a les 11.50 hores als Jardins de Can Bech amb el parlament institucional i la hissada de la senyera al so d’Els Segadors. L’acte comptarà amb la participació de la Coral Nit de Juny i la Cobla Cervianenca.
Els actes s’emetran a Ràdio Palafrugell en diferit a partir de les 13 hores, en una edició especial de l’Informatiu Migdia.
Finalment, a les 12.30 hores, els Jardins de Can Bech acolliran una audició de sardanes amb la Cobla Cervianenca. La celebració acabarà amb música tradicional i un aperitiu popular per a les persones assistents.
