Arriba la “Tardor als barris” amb tallers i activitats gratuïtes
• El projecte “Viu el teu barri” organitza durant el mes d’octubre quatre activitats gratuïtes adreçades al públic adult i jove als locals socials de Mas Mascort, la Punxa, el carrer Ample i la Sauleda.
Amb l’arribada de la tardor, el projecte de dinamització dels locals socials “Viu el teu barri” posa en marxa la iniciativa “Tardor als barris”, una proposta que inclou quatre activitats variades i gratuïtes amb l’objectiu de dinamitzar els barris, fomentar la participació ciutadana i potenciar els espais de trobada i convivència de Palafrugell.
La programació començarà dilluns 5 d’octubre, de 16 a 18 h, amb un taller de macramé al local social de Mas Mascort. Posteriorment, dimecres 7 d’octubre, de 16 a 18 h, la pista de bàsquet del carrer Ample acollirà una masterclass de ioga i pilates amb cadira. En acabar, les persones participants podran gaudir d’un berenar compartit. Per participar en aquestes dues activitats no cal inscripció prèvia.
La programació continuarà amb dues activitats amb places limitades, per a les quals serà necessari inscriure’s prèviament:
• Taller de remeis naturals: dimarts 13 d’octubre, de 17 a 18.30 h, al local social de la Punxa.
• Taller de dansa i pintura: dissabte 17 d’octubre, de 10 a 12 h, al local social de la Sauleda.
Per formalitzar les inscripcions o obtenir més informació sobre les activitats, les persones interessades es poden posar en contacte amb l’equip de dinamització a través del telèfon 685 65 49 69.
Aquesta iniciativa està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, en el marc del projecte Treball als Barris.
