Lluís Anton
Desembre 2019/Gener 2020
Aux. Admtiu. d'Atenció Ciutadana
Qui sóc? On treballo?
Treballo a l'Ajuntament des de l'any 2001, com a auxiliar administratiu a l'oficina atenció al ciutadà (OAC).
A l'OAC, disposem de cinc punts d'atenció, on amb els meus companys atenem entre noranta i cent persones diàries. La feina que realitzo és molt diversa, ja que som un punt d'informació de tràmits, dubtes, suggeriments, i registre general de l'Ajuntament, on la ciutadania sol·licita les seves demandes.
A l'oficina duem a terme també la gestió del Padró municipal d'habitants, l'emissió de certificats digitals (IdCAT), l'assistència a la recepció de notificacions electròniques, facilitar la presentació de documents adreçats a altres administracions, entre d'altres tràmits.
Actualment hem estrenat nova ubicació, amb una oficina més adequada, guanyant en confidencialitat i amplitud, permetent una interacció més fluïda amb la ciutadania.