• Inici
  • L'Ajuntament
  • Destaquem
  • L'Arxiu Municipal de Palafrugell inicia un projecte de simplificació i unificació de bases de dades descriptives de la documentació municipal

L'Arxiu Municipal de Palafrugell inicia un projecte de simplificació i unificació de bases de dades descriptives de la documentació municipal

Amb el suport econòmic de la Generalitat de Catalunya

L'Arxiu Municipal de Palafrugell ha rebut el suport econòmic del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, amb una subvenció de 1.499,00 euros (un 49,99 % del cost total del projecte, que ascendeix a 2.998,38 euros).

El projecte té per objectiu unificar les 19 bases de dades actuals (amb més de 76.000 registres) en un model únic, basat en la NODAC, que permeti una gestió documental més eficient i un accés més àgil i fiable a la informació municipal, tant física com electrònica.

El projecte es desenvoluparà entre juny i novembre de 2025, amb la col·laboració de l'empresa Consultors BPM, el personal tècnic de l'Arxiu i els serveis informàtics municipals.

Amb aquesta actuació, l'Arxiu fa un pas endavant en la modernització i simplificació dels sistemes de gestió documental, millorant la transparència i l'accés a la informació pública.

Logotip de la Generalitat de Catalunya

Darrera actualització

dimecres, 17 setembre 2025 14:05

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons