Comunicació d'incidències a la via pública
A través del telèfon 972 30 30 66 o de l'App 'Palafrugell al mòbil'
L'Ajuntament de Palafrugell disposa de dos canals per comunicar incidències a la via pública.
Aquest telèfon està operatiu durant els dies laborables, de dilluns a divendres, en horari de 9 a 13 h.
Aquesta App inclou un apartat anomenat Millorem Palafrugell, a través del qual es pot omplir un formulari amb una breu descripció de la incidència i afegir fotografies que es poden fer al moment des de la mateixa aplicació, detectant i vinculant automàticament la seva ubicació.
L'App està disponible tant per dispositius mòbils amb sistema Android, com amb sistema iOS.
Quin tipus d'incidències es poden comunicar?
Les incidències que es vulguin comunicar, han de fer referència a algun dels àmbits següents:
- Recollida de residus
- Neteja viària
- Manteniment de carrers
- Enllumenat
- Jardineria de la via pública
- Manteniment del mobiliari urbà
- Colònies de gats
- Control de plagues
Seguiment de les incidències
Un cop rebuda la incidència per part de l'ajuntament, la persona que l'hagi comunicat rebrà un retorn de l'estat de la mateixa per tal de poder-ne fer un seguiment.
En el cas de l'App, la mateixa persona pot consultar l'estat de les incidències que ha comunicat, dins l'apartat anomenat Les meves incidències.