El Pla de Barris rehabilita l’edifici Aniversari, el més gran de Palafrugell

Edifici-Aniversari-web

26/08/2010

Veure vídeo

Emmarcat en el projecte del Pla de Barris La Sauleda – Carrer Ample, s’estan executant les obres de rehabilitació de les façanes de l’edifici Aniversari, ubicat al Carrer Ample i al Carrer del Daró. El projecte inclou també el canvi dels quatre ascensors existents en aquests blocs de pisos i la creació de noves rampes que facilitin l’accessibilitat a l’edifici. Els treballs es van iniciar el passat mes de juny i s’espera que estiguin enllestides aquest desembre.

El projecte té un cost de 299.000 euros, dels quals 76.000 es financen amb una aportació del Departament de Medi Ambient i Habitatge, el 10 per cent el paga la comunitat de veïns i la resta és aportada pel pressupost per al desenvolupament del Pla de Barris, cofinançat per la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Palafrugell.

El bloc de pisos Aniversari és la comunitat de propietaris més gran de Palafrugell, amb un edifici de 9 plantes i 144 habitatges.

També podeu veure el vídeo que va emetre Televisió Costa Brava.

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2025
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons