Sortida en caiac per descobrir els diferents elements geològics de la costa de Tamariu

L’àrea de Medi Ambient organitza aquest dissabte 20 de juny, una sortida guiada en caiac per conèixer els diferents elements geològics de la costa de Tamariu. L’activitat, conduïda pel professor de geologia de la UdG  Carles Roqué, serveix per presentar la “Guia geològica del litoral de Tamariu”.

Es tracta d’una guia sobre el patrimoni geològic del litoral de Tamariu, entre la cala Pedrosa i la cova d’en Gispert, ja dins el terme municipal de Begur. El seu format submergible la fa ideal per contemplar la geologia durant la pràctica del caiac, tot gaudint de l’entorn natural.

La guia, amb un preu públic de 12 euros, es pot trobar en diferents llibreries de la comarca, a les oficines de turisme de Palafrugell o al Museu del Suro.

Sortida en caiac, Tamariu, àrea de Medi Ambient, Palafrugell

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2025
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons