• Inici
  • Notícies
  • General
  • L’Ajuntament atorga subvencions per a millores en establiments turístics i comercials, foment als emprenedors i creació de pàgines web

L’Ajuntament atorga subvencions per a millores en establiments turístics i comercials, foment als emprenedors i creació de pàgines web

logo-ipep-web22/01/2013

L’Ajuntament de Palafrugell ha aprovat la concessió de les subvencions per inversions i millores dels equipaments turístics i comercials, foment a emprenedors i creació de pàgines web destinats als establiments del municipi que ho han sol·licitat en la darrera convocatòria promoguda per l’IPEP (Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell).

En aquesta convocatòria han estat 9 les empreses o establiments beneficiaris d’aquestes subvencions que tenen una dotació màxima de 2.000 euros per sol·licitud. L’import total atorgat ha estat de 17.817,60 €.

Les ajudes a establiments comercials i turístics tenen com a objectiu la millora de la qualitat dels mateixos, afavorir la nova creació o la renovació total i adequar-los a l’ús de les tecnologies de la informació i comunicació i al foment de la sostenibilitat ambiental.

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2025
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons