Paqui Téllez
Abril/Maig 2016
Auxiliar administrativa de l'Arxiu
Qui sóc?
Sóc la Paqui Téllez i treballo com a auxiliar administrativa a l'Ajuntament des de l'abril de 1994.
On treballo?
Vaig començar a l'Àrea d'Intervenció passant al poc temps a l'Àrea de Secretaria, i el 2002 em vaig incorporar a l'equip de l'Arxiu Municipal.
Algunes de les meves tasques a l'Arxiu són: preparació dels préstecs de documentació que les diferents àrees i departaments municipals necessiten; atenció de consultes ja siguin internes (del personal de l'Ajuntament) o externes (usuaris/àries que poden ser de qualsevol punt geogràfic, fins i tot d'altres continents); control de la temperatura i humitat dels dipòsits on es conserva la documentació; registre de publicacions que formen part de la biblioteca auxiliar de l’Arxiu; desinfecció de documentació; ordenació i col·locació de documents que formen part dels fons.
Per algunes persones la imatge de la feina a un arxiu pot semblar un treball avorrit i solitari; la meva experiència durant aquests anys parla de tot el contrari, un arxiu ha de donar resposta a una diversitat enorme de consultes i representa sempre un repte poder atendre el màxim de bé totes les peticions.