Retorn de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) a l'avinguda de Josep Pla
A partir del dijous 16 d'octubre
Un cop finalitzades les obres de millora de l'edifici, l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Palafrugell tornarà a la seva anterior ubicació, a l'avinguda de Josep Pla, 5.
El trasllat es farà el dimecres dia 15 d'octubre, i durant aquell dia es mantindrà un punt d'atenció a l'oficina actual que hi ha al costat de l'Església, per tal de continuar atenent a la ciutadania mentre es fa el trasllat. I el dijous dia 16 d'octubre la nova oficina ja estarà totalment operativa.
L'OAC de l'Ajuntament de Palafrugell està formada per un equip de 8 persones, amb 5 punts d'atenció personalitzada, que treballa per facilitar i simplificar la gestió dels tràmits municipals i que té com a missió:
- Atendre les demandes d'informació sobre la ciutat i l'activitat municipal
- Informar sobre els tràmits i gestions
- Facilitar la presentació de documents adreçats a altres administracions i els impresos necessaris
- Registrar documentació que arribi en paper
- Lliurar a la ciutadania el certificat digital idCAT
- Gestionar queixes, suggeriments i avisos
- Lliurar les notificacions en paper adreçades als ciutadans