Carpeta ciutadana
Dades del Padró d'Habitants, volants d'empadronament...
L'Ajuntament ha desenvolupat una nova Carpeta ciutadana que permet la consulta de diferents dades de serveis i expedients municipals i l'obtenció de documents de l'administració.
Què es pot fer a la Carpeta ciutadana?
- Consultar les dades de contacte
- Consultar les dades del Padró d'Habitants
- Obtenir un volant de residència
- Consultar els registres d'entrada en els quals es consti com a interessat o bé com a representant
- Consultar els expedients en els quals es consti com a interessat o bé com a representant
- Consultar els rebuts en els quals es consti com a titular
- Fer el pagament en línia dels rebuts pendents
- Obtenir un justificant de pagament
- Consultar les unitats fiscals en les quals es consti com a titular
Com es pot accedir a la Carpeta ciutadana?
- Amb l'identificador digital idCAT Mòbil
- Amb el certificat digital idCAT
- Amb el DNI electrònic
- Amb el certificat digital de la FNMT
- Amb l'identificador digital Cl@ve PIN
- Amb l'identificador digital Cl@ave Permanente
Què és un certificat digital?
Un certificat digital és un fitxer electrònic que permet a les persones físiques o jurídiques identificar-se per tal de realitzar tràmits per Internet o consultar notificacions electròniques. Cal 'instal·lar el certificat digital al dispositiu on es vulguis utilitzar.
Què és un identificador digital?
Un identificador digital és un sistema d'identificació que es basa en l'enviament d'una contrasenya d'un sol ús al telèfon mòbil. Permet a les persones físiques (no jurídiques) realitzar tràmits per Internet o consultar notificacions electròniques. En aquest cas, no cal instal·lar res a cap dispositiu.