Trasllat de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
A l'Avinguda de Josep Pla, 5
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Palafrugell s'ha traslladat a una nova ubicació des del passat mes d'agost de 2019. Aquesta nova ubicació es troba a molts pocs metres d'on estava l'OAC fins ara. En concret, està al número 5 de la mateixa avinguda de Josep Pla, a l'edifici on hi havia fins fa poc temps l'oficina de Recaptació.
L'OAC de l'Ajuntament de Palafrugell està formada per un equip de 7 persones, amb 6 punts d'atenció personalitzada, que treballa per facilitar i simplificar la gestió dels tràmits municipals i que té com a missió:
- Atendre les demandes d'informació sobre la ciutat i l'activitat municipal
- Informar sobre els tràmits i gestions
- Facilitar la presentació de documents adreçats a altres administracions i els impresos necessaris
- Registrar documentació
- Lliurar a la ciutadania certificats digitals (idCAT i idCAT Mòbil)
- Gestionar queixes, suggeriments i avisos
- Lliurar les notificacions adreçades als ciutadans